piątek, 21 października 2016

KENZO x H&M

W środę 19 października w Nowym Jorku odbył się pokaz kolekcji Kenzo x H&M. Na wyniki współpracy francuskiego domu mody i szwedzkiej sieciówki czekaliśmy bardzo długo. W lipcu pojawiły się pierwsze looki z kolekcji, które odbierane były skrajnie - niektórzy byli zachwyceni, inni mówili, że to moda z bazaru.

Przed pokazem dyrektorzy kreatywni Kenzo (Carol Lim i Humberto Leon) wzięli udział w konferencji prasowej, na której powiedzieli:
"Wątpimy, żeby wiele osób (może z wyjątkiem "fashion freaków") nosiło cale looki z kolekcji, dlatego zależało nam by wszystko było niebanalne". Podkreślili również, że linia zaprojektowana dla H&M jest integralna z tym, co na co dzień projektują dla Kenzo. Twarzami kolekcji są nie tylko modelki, ale również osoby, które inspirują projektantów np. raper Suboi czy aktorka Chloë Sevigny.

Od lewej: Carol Lim, Jessica Mercedes, Humberto Leon


 Dyrektorem pokazu był fotograf Jean-Paul Goude. Jest on znany ze swoich kontrowersyjnych prac. Dlatego też, pokaz nie był zwykłym przechadzaniem się po wybiegu. Było to wielkie show, podczas którego śpiewano i tańczono. Na koniec na scenę zaproszono również część do gości, by Ci przyłączyli się do zabawy.


 

Tak wyglądało zaproszenie na pokaz
Kolekcja trafi do H&M 3 listopada 2016r. Już teraz wiemy jak będą wyglądać ubrania, które będzie można kupić oraz znamy ich ceny. Oto niektóre połączenia przygotowane przeze mnie.







Jak widać są to ubrania dla odważnych osób, które kochają zwierzęce printy i jaskrawe kolory. Pojawia się również tygrys, który jest kojarzony z marką. W Polsce kolekcję będzie można nabyć w warszawskim H&M przy ul. Marszałkowskiej oraz w H&M w Galerii Krakowskiej.
Ciekawe, czy z kolekcją Kenzo będzie podobnie jak z kolekcją Balmain dla H&M. W zeszłym roku, pojawiły się ogromne kolejki, nie można było przejść i każdy łapał co może- nieważne było co i w jakim rozmiarze. Sporo osób postanowiło zrobić osobny biznes i sprzedawały upolowane rzeczy za kosmiczne sumy.
Dla porównania. Ta sukienka w H&M kosztowała 1599 zł, a na Allegro można ją kupić za 5500 zł (rozmiar 38) bądź 6499 zł (rozmiar 40).






Zdjęcia: 
- instagram @jemerced
- instagram @ellepolska
Zdjęcia z pokazu: 
- www.elle.pl
Zdjęcia ubrań wykorzystane do kolaży:
- www.elle.pl
Zdjęcie sukienki Balmain & H&M:
- www.elle.pl
Film:
-youtube H&M

31 komentarzy:

  1. Zgadzam się. Te ubrania są dla odważnych osób. Mi osobiście się niezbyt podobają :) Ale każdy ma inny gust.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałabym zobaczyć pokaz na którym modele tańczą! :)
    Kolekcja jakoś mnie nie przekonuje, no ale kto co lubi.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  3. Moda nie zna granic! Z każdym kolejnym rokiem coraz bardziej się zmienia. Nie jest to mój styl, ale podziwiam za sam pomysł :D
    http://iambrosioo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko! Jakie sumy! Ale kolekcja śliczna... :P
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ceny ogromne, a kolekcja w zasadzie nie przypadła mi do gustu. Może to i lepiej patrząc na te ceny ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bacznie śledziłam pokaz na snapie Jess :) Niektóre elementy (np. kurtka z różowym futerkiem) skradły moje serce, ale inne zupełnie do mnie nie przemawiają!
    Pozdrawiam :*
    Natforart

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w tych ciuchach bym na ulicę ekhm nie wyszła :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie nie sa ladne. Na pewno bym ich nie kupila ani nawet na ulice nie wyszla...

    http://elepphantblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Do nie jakoś nie do końca przemawiają te zwierzęce kolorowe wzory :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę zbyt wzorzyste ale dla odważnych ludzi czemu nie :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za bardzo nie lubię takich wzorów , ale kolekcja jest piękna
    POzdrawiam ;)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem do końca przekonana odnośnie tej kolekcji ;) Być może kupię sobie pojedyńczą rzecz i się przekonam :)

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :D
    Gabrielle♥♠♣

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bardzo podobają mi się te ubrania no, ale... Może dla odważnych :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przemawia do mnie ta kolekcja :) już widzę tą bitwę na ubrania..:) super post,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię nowe kolecje :) Ta kolekcja jest odważna występuje w niej dużo wzorów, co bardzo mi się podoba :)
    Obserwuję :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo odważne, a zarazem ciekawe outfity. Ta ostatnia sukienka to mistrz po prostu, chciałabym taką mieć <3 A w jakim regionie mieszkałaś we Francji? Polecam Ci Paryż z całego serca, ale są także inne, piękne małe miasteczka co mi się w sumie lepiej podobały, chociaż Paryż to taki "Klask" na liście zwiedzania :D
    również dodaję ;)
    ttp://xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W suemie ciekawie ale bym się tak nie ubrała :)
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat nie przepadam za jaskrawymi kolorami. Wolę jednak coś stonowanego. Uważam jednak, że ich współpraca jest na prawdę udaną sprawą :D
    Mogę prosić o kliknięcie w linki w tym poście?: Littleredcherrysmile click Z góry dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks a little crazy but interesting!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  20. Oja, nie dość, że kosmiczne ceny, to jeszcze te ubrania zbytnio mi się nie podobają... ale co kto lubi :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy post :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety to nie mój styl, a ceny zbyt za wysokie! Jednakże i tak bardzo fajny post:)

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy mogę powiedzieć, że mi się nie podoba?
    Chyba dlatego, że wole o wiele bardziej klasyczne ubrania bez udziwnień, a teraz mam wrażenie, ze im dziwniejsze tym fajniejsze :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  24. Niektóre elementy tej kolekcji są mega jednak jako całość za bardzo się to gryzie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ubrania nie są w moim stylu, nie podobają mi się. Ostatnia kolekcja balmain była nieziemska.
    Pytałaś mnie o rysunek na zamowienie, oczywiście jestem w stanie go wykonać, zrobiłabym go jak najlepiej potrafię tylko oczywiście trzeba policzyć jakies tam koszty które nie sa zbyt wysokie za moj czas i rzeczy którymi go wykonałam. Plus przesyłka ale to mozemy się dogadać, o wiecej informacji zapraszam na e-mail alohen@interia.pl
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sumy ogromne, przynajmniej ubrania nie są w moim stylu to nie jest mi przykro, haha.
    Obserwuję!

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Woow genialny post! Widać, że na prawdę interesujesz się modą! :)
    Może wspólna obserwacja? Zajrzyj do mnie i daj znać :))
    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. outfity sa bardzo odwazne, chyba raczej nie odwazylabym sie ich zalozyc :)

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi szczerze nie bardzo podobają się te ubrania. Pasują raczej do bardziej odważnych osób, ja stawiam na minimalizm. Ceny są wysokie, ciekawe jak z jakością. :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń