wtorek, 1 sierpnia 2017

TOP JULY 2017

Zapraszam na moich ulubieńców lipca 2017

OKŁADKA MAGAZYNU

 
W tym miesiącu bezkonkurencyjnie moim numerem jeden wśród okładek magazynów modowych jest okładka Elle Polska z Moniką Jac Jagaciak i jej siostrą Anną. Bije ona na głowę również zagraniczne okładki. Urzekła mnie swoją delikatnością i kobiecością. Obydwie siostry wyglądają przepięknie i dziewczęco. Na pierwszym planie widać różową, ażurową sukienkę marki Self Portrait, która bardzo przypadła do gustu polskim celebrytom. Warto jednak również zwrócić uwagę na sesję zdjęciową Moniki i Ani, która utrzymana jest w podobnym klimacie, co okładka i skupia się na siostrzanej miłości. Zdjęcia wykonał Mateusz Stankiewicz.  

Film z sesji

KSIĄŻKA

Książką miesiąca jest "Coco Chanel. Sypiając z wrogiem" autorstwa Hala Vaughana. Autor jako pierwszy ujawnił szokujące fakty z życia francuskiej projektantki. Opowiada o jej kolaboracji z nazistami, wieloletnim romansie z niemieckim szpiegiem. Jednak dla mnie książka pokazuje Gabrielle Chanel jako trochę zagubioną kobietę, potrzebującą mężczyzny, który będzie szczerze ją kochał. Książkę czyta się niekiedy trudno, ze względu na mnogość nazwisk, które w pewnym momencie bardzo się mieszają. Często musiałam wracać do wcześniejszych fragmentów, by przypomnieć sobie kto jest kim. Mimo to, jeśli ktoś interesuje się historią oraz chciałby dowiedzieć się czegoś więcej na temat Coco Chanel, powinien zajrzeć do tej pozycji.

STYLIZACJA

Najbardziej przypadła mi do gustu stylizacja Chiary Ferragni na pokazie Diora podczas francuskiego Fashion Weeku Haute Couture. Sukienka od Diora, którą założyła włoska blogerka, zachwyciła mnie delikatnością. Widać, że Chiarze podobają się tiulowe spódnice z haftami, w lipcu nosiła je dosyć często. Jak dla mnie ten trend jest rewelacyjny, bardzo kobiecy i świetnie sprawdza się w upalne dni.


POKAZ MODY


Mimo, że było mi bardzo ciężko wybrać faworyta, ponieważ pokazy Couture uwielbiam,  Gambattista Valli znowu mnie nie zawiódł, dlatego wybrałam właśnie jego. Obok prostych krojów, pojawiły się suknie wyglądające jak fontanny tiulu, z których słynie projektant. Dominowały zwiewne materiały w kwiaty, ale nie zabrakło również sukni w jednolitych kolorach. Szczególnie spodobały mi się modele, których materiał wygląda jak naszyte na siebie kwiaty.
Uważam, że warto również zajrzeć do pokazów Houtre Couture jesień- zimna 2017/2018 takich projektantów jak: Elie Saab, Schiaparelli oraz Atelier Versace.


INSTAGRAM

Moim ulubionym kontem instagramowym w lipcu jest profil @rommydebommy. Więcej o Rommy pisałam >tutaj< Przypomnę tylko, że konto należy do holenderki Rommy Kuperus, która własnoręcznie tworzy dodatki wyglądające jak jedzenie. Jej instagram nie przypomina konta firmowego, które reklamuje produkty, ale raczej wygląda jak konto należące do modowej blogerki, kochającej kolory i jedzenie. Koniecznie sprawdźcie!

Zdjęcia:
- Facebook fanepage @Gagamodels (screenshots sesji zdjęciowej z Moniką i Anną Jagaciak)
- www.lubimyczytac.pl (screenshot okładki książki "Coco Chanel. Sypiając z wrogiem")
- Instagram @chiaraferragni (screenshots stylizacji Chiary Ferragni)
- www.vogue.com (screenshots zdjęć z pokazu Gambattisy Valli)
- Intagram @rommydebommy (screenshots konta instagramowego Rommy Kuperus)
Film:
- youtube @ELLE Polska

29 komentarzy:

  1. Suknie Chiary są przepiękne. Ażurowa sukienka z okładki Elle jest fantastyczna! Kocham takie plecionki. Ciekawy ten instagramowy profil. Niektóre rzeczy wyglądają aż zbyt realistycznie- wow :)
    malinowynotes-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą stylizacje, którą wybrałaś jest świetna :) Co do pokazu to nie widziałam go, ale sukienki są śliczne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nietypowi ulubieńcy. Bardzo podoba mi się pomysł z najlepszą stylizacją oraz pokazem mody. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama uwielbiam ten instagram zawsze jak mam wolna chwilke to zagladam na niego!
    O kurcze nie interesuje sie zbytnio prasa ale ta okladka jest tak strasznie przesliczna! Nie dziwie sie ze jest twoim ulubiencem! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy. Okładka cudowna. Taka delikatna i piękna <3

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja Chiary Ferragni rzeczywiście urzeka, nie dość, że ładna, to faktycznie nada się i na wyższą temperaturę. :D W pokazie mody też śliczne sukienki. :)
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesją jestem zachwycona! :D Lubię Monikę, tym bardziej, że chodziłam z nią do tego samego liceum :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja Chiary była cudowna! Muszę zakupić tę książkę o Coco Chanel-koniecznie!:)

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja Chiary Ferragni jest naprawdę świetna ^^
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Okładka wyszła naprawdę super! :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, ta okładka jest faktycznie prześliczna! Co do książki - to dziękuję, bo już wiem, co kupić koleżance na urodziny :D Interesuje się takimi rzeczami. Bardzo ładni Ci ulubieńcy! Tacy inni niż wszędzie, o ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz od dawna chciałam przeczytać magazyn Elle :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama przeczytałabym tą książkę, ale jeszcze nie wpadła w moje ręce :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna jest ta okładka!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie, ta okładka ma w sobie takie coś, co przyciąga. :) Podoba mi się to pierwsze zdjęcie sukni z pokazu mody. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Okładka wygląda świetnie, przyciąga wzrok :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja Chairy jest naprawdę piękna! <3
    Natomiast okładka mega przyciąga wzrok i fantastycznie się prezentuje!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wpis bardzo inspirujący.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, ta książka wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta okładka jest fenomenalna :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta okładka również jest jedną z moich ulubionych! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Okładka faktycznie jest śliczna!
    Świetni ulubieńcy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post :D okładka jest intrygująca , a stylizacja cudowna ^^. Sukienki z pokazu mody są piękne *-* pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam większość stylizacji Chiary! Jej styl jest niesamowity i zawsze wygląda genialnie. Okładka Elle rzeczywiście jest cudowna :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/07/zayn-x-versus-capsule-collection.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten tiul jest cudny! <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialna ta sukienka Chiary, fajni ulubieńcy :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń